Retourbeleid
Bij Ollie’s streven we naar volledige tevredenheid. Als je je bestelling om welke reden dan ook wilt retourneren of ruilen, helpen we je graag!
Voorwaarden voor retourneren/ruilen
Producten kunnen binnen 14 dagen na ontvangst worden geretourneerd, mits ze in originele staat verkeren en in de originele verpakking zitten. Gebruikte, beschadigde of incomplete producten komen niet in aanmerking voor retournering. Behandel het product dus met zorg en houdt er rekening mee dat deze bij een retour goed verpakt is!
Uitzonderingen
Sieraden, ondergoed en op maat gemaakte producten kunnen niet geretourneerd worden, tenzij ze defect zijn bij ontvangst.
Proces voor retourneren/ruilen
1. Neem contact op met onze klantenservice via webshop@ollies.nl om een retouraanvraag in te dienen. (Of reageer op de orderbevestigingsmail.)
2. Verpak het product zorgvuldig in de originele verpakking en voeg een notitie toe met vermelding van naam, ordernummer en toelichting van de retournering/omruiling.
3. Verstuur het pakket naar ons retouradres: Ollie’s, Tuinstraat 106, 5038 DE Tilburg.
4. Bewaar het verzendbewijs totdat wij de retour hebben bevestigd.
Kosten van retourneren
De kosten voor het retourneren van producten zijn voor rekening van de klant. Deze kosten zijn afhankelijk van welke vervoerder je hiervoor kiest. Raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder.
Terugbetaling en ruilen
Zodra wij jouw retour hebben ontvangen en gecontroleerd, verwerken wij de terugbetaling binnen 5-7 werkdagen. Terugbetalingen worden gedaan via de oorspronkelijke betaalmethode. Voor omruilingen sturen wij het vervangende product binnen 3-5 werkdagen na ontvangst van de retour.
Contactinformatie
Voor vragen over ons retourbeleid kun je contact opnemen met onze klantenservice via webshop@ollies.nl. Wij helpen je graag verder.